2 Mayıs 2018 Çarşamba

GÜVENİN POLİSE

(ÇÖTEN’de bir de şiir olsun istedim.)
GÜVENİN POLİSE
Koş dostum yüreğinle yardım bekleyenlere
Acı içinde “imdat yetişin” diyenlere
Mazlumun çaresizin hakkını yiyenlere
Varsa korumak beni, hedefinde gayende
Güvendeyim seninle, huzurluyum sayende

Dirliğin merkezidir bu yüce kutsal ocak
İyiler seni sever, kötüler köşe bucak
Güvenlik hak adalet, sevgiler kucak kucak
Varsa korumak beni, hedefinde gayende
Güvendeyim seninle, huzurluyum sayende

Güçlü, donanımlısın, ilme irfana ilgin
Çağdaş, paylaşımcısın ufuk ötesi bilgin
İnsana güler yüzün, topluma içten sevgin
Varsa korumak beni, hedefinde gayende
Güvendeyim seninle, huzurluyum sayende

Hukuku uygularsın, kararların kesin, sert
Kavga soygun cinayet, gözün pek, yüreğin mert
Sensin dostluğun sesi, sensin tok, sensin cömert
Varsa korumak beni, hedefinde gayende
Güvendeyim seninle, huzurluyum sayende (EÖ)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder